Thursday, November 8, 2012

TUKAR IC BARU DI JPN PUTRAJAYA

Pagi-pagi lagi aku dah bertolak ke Putrajaya dengan ditemani oleh mr.pie..ehh, patut nye mr.pie la ditemani
aku sebab die yg ajak aku temankan die semalam...xgitu ke?

Sampai sana, x tau nak parking mane. Last2 aku nampak ramai jer org parking kete n moto
kt taman  sebelah JPN tu,so aku pon join la skali...Mgkn kt situ la kot tmpt parking JPN.
Dah msuk jer dlm bangunan tu sume jadi mudah. Walaupon first time dtg,konfem x sesat pye
sb sume die tulis besar2..Lagipun time nak amik no.giliran tu,ade staff yg membantu. Ckp jer nk wat urusan ape, die akan bagi no.giliran dan akan tunjukkan tempat menunggu dengan senyuman mesra....

Alang2 aku dah pegi situ,tiba2 teringin lak nak tukar ic baru gak. Ic aku xrosak pon just bengkok skit jer sb dulu aku ske sgt letak kt poket blkg. Kna bayar RM10 jer..
Urusan mmg cepat. Time amik gmbar lak just beberapa saat jer..x sampai setengah jam sume dah setel cma ic kna amik slps 24jam. Makne nye 1 ari dah bleh siap tp kna dtg 2kli gak..So,aku plan nak dtg amik sabtu ni..






P/s =  Teringin betul nak keje kat Putrajaya ni....



 





Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign