Tuesday, November 6, 2012

HUJAN Oh HUJAN

Kerana main ujan 2 ari lepas,ari nih aku rse cm nk demam jer..huhu..
Tekak pon rse semcm jer dan tiada selera mkn.. Hope lps nih berat bdn aku turun ler..
Tetiba lak aku teringat kate2 aku kt shima waktu die demam ari tuh.. Korang tau ape aku ckp?
Bleh plak aku ckp "klo demam bleh kuruskan bdn,aku nk demam gak la"...hehe..bkn ape,tetibe aku tgk si shima tu kecik semacam jer.. ingat die pkai produk pelangsingan ape,rupenye demam..huhu.. Bkn main ujan pon..Ari tu duk tgh tgu bas kat kl sentral tetiba lak ujan turun. Korang tau2 jelah bustop kt situ just 1 jer dan pastinye ia tlh dipenuhi oleh org2 yg begitu asing bg aku..dan aku hye mampu berteduh dibawah pokok dan dgn harapan bas segera dtg..tp hampeh btul!Aku dah basah kuyup baru die nk sampai..






P/s = Mesti katak yang panggil ujan nih!
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign