Wednesday, October 10, 2012

SECRET ADMIRE~ Kisah 3

Sedang asyik godek-godek blog kat ofis semalam, aku tak sedar yang masa untuk aku cabut dah berlalu... Akibatnya, aku terlepas bas. Geram betul la! Dalam duk menunggu ketibaan bas seterusnya, tiba-tiba aku terpandang seseorang yang pasti membuatkan jantung ku akan dap!dip!dup! bila melihatnya..tak lain dan tak bukan dia adalah secret admire aku la..hehe.. Baru jer semalam jumpa dia, hari ni jumpa lagi..Ade jodoh gamaknya aku dengan dia ni!!hahaha.. 
Tiba-tiba dia pandang aku, aku pon pandang la dia balik..
At least,hilang jugak penat aku menunggu bas lama-lama bila dia ade disisi.. Hahaha!Jiwang torrent aku ari nih!



P/s = Suke tak semestinye ingin memiliki!!
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign