Wednesday, October 17, 2012

SECRET ADMIRE~Kisah terakhir

" Aku lihat dia disana.. Aku ingin mendekatinya..
Aku cuba menghampirinya..
Lalu aku menyapa dia" Ewah!ewah...jiwang torrent la pulak aku pagi2 nih. Actually,semalam aku terserempak dengan secret admire aku dalam bas..Dia duk seat depan aku. Maknanya aku duk behind dia la..Nak tau apa yang aku rase?.. Aku tak rasa apa-apa pun..I mean,tak macam biasa yang aku rasa.. Aik!Pelik btul..Kalau before this, tiap kali nampak jer dia pasti dap!dip!dup! tapi kali ni hati aku bergerak secara normal..Padahal ni la peluang untuk aku menyapa dia dan mulakan persahabatan kami(berani la sangat konon).. Rambut dia lak aku tengok dah kusut sikit, maybe stress kerja..hihi..Mungkin aku sekadar minat TENGOK rambut dia but bukan untuk MENDEKATI nya.. So, start today aku dah tak nak peduli dia lagi la..Nak buat cam biasa jer. Kalau nampak dia pun buat-buat tak nampak jer la.. So, citer secret admire aku pun berakhir begini dan disini saja yer.
The End...Poyo jer aku!!


P/s = Ntah ape-ape jer aku nih!
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign