Thursday, September 13, 2012

CINTAKU BUKAN UNTUKMU~Episod 1


Tetiba hari ni aku teringat kat someone....
Someone yang berada di kampung..
Someone yang setia menyintai aku walaupun aku tak layan.
Sian dia..tapi nak buat camne. Cinta tak boleh dipaksa..
Dia seorang yang baik dan low profile.
Sanggup terima segala kekurangan dan kelemahan aku (kate nye lah)..
Daripada aku kat kampung hingga lah aku diperantauan, dia tak pernah jemu menunggu aku..(dah nak masuk 3tahun kot).
Setiap hari ada jer sms yang dia hantar
tapi kalau 10 sms yang dia hantar, 1 jer aku reply. Kadang2 aku tak reply langsung.
Bukan jual mahal @ kedekut kredit tapi aku benar-benar takde masa.
Pagi-pagi dah kuar pergi kerja, malam baru sampai rumah. Korang faham-faham jer lah aku ni kan pengguna tegar public transport. Banyak masa aku terbuang di jalanan.

Now, dia dah stop sms aku. Merajuk la tu..Last sms yang aku terima,
dia tulis 'sampai hati awak buat saya macam ni..saya takkan ganggu hidup awak lagi'...
Salah aku ker? mungkin kot....tp aku rasa dia yg bersalah..heh..@???

Aku tak rasa ape pun bila dia dah pergi dari hidup aku.
Dia kena belajar terima hakikat ni sekarang.
Lagipun aku memang tak boleh nak terima dia..dan aku tak mahu dia tunggu aku lagi..
Dia boleh cari pompuan yang cantik dan baik. Aku ni apa ader?Nothing!!


"Bukan ku tak sudi kasih,untuk bersamamu bercinta lagi,
kerna antara kita tidak sehaluan lagi.
Maafkan diriku sayang,menolak cintamu utk kali ini,
Walaupun ku tahu bersungguh benar hasrat mu itu.."



(Nak buat ayat sendiri tak reti, so aku ambik la lirik lagu saleem  nih)


Jiwang la plak aku hari nih!!hihihihi....

Moral of the story :- Walaupun usia aku dah 'banyak', tak bermakna aku tak boleh cakap pasal cinta tau!!


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign