Sunday, August 31, 2014

TEMPAHAN MUFFIN CHOCOLATE

Selamat pagi semua.....

Syukur Alhamdulillah dan hepi sangat-sangat bila aku dapat tempahan muffin chocolate untuk kali ke-2. Ya, mula-mula aku belajar buat hari tu aku terus dapat tempahan pertama. Walaupun aku tak berapa nak yakin yang orang akan suka dengan muffin yang aku buat tapi aku tetap berharap mereka akan suka. Dan Alhamdullillah bila aku dapat tempahan ke-2 ni maknanya aku diterima baik. Heheheee....... Aku betul-betul tak sangka menjadi jugak aku buat walaupun aku tak pernah belajar dan minat dengan bidang ni. Mungkin faktor usia membuatkan benda ni makin dekat dengan jiwa aku. Hahahahahaaaa...






Ini adalah muffin chocolate yang aku buat khas untuk syahirah, anak makcik yang jaga si putri sempena besday dia baru-baru ini. 
First time guna icing so tak berapa cantik la word tu..huhuuu!



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign