Wednesday, October 3, 2012

TAKDIR HIDUP



" Andai dapat aku putarkan kembali masa yang terbuang, akan ku ubah semua tingkah laku dan memperbaiki segala apa yang terjadi sebelum ini.

Namun masa tak kan kembali dan inilah takdir hidup aku.

Kenangan lalu bukanlah seuatu yang indah dalam hidup aku…juga bukanlah sesuatu yang mudah untuk dilupakan…Sepahit mana pun sesuatu itu, namun masih ada yang sukar untuk aku lupakan…..

Terlalu banyak perkara yang terjadi pada masa lalu yang membuatkan aku kini benar-benar menyesal. Menyesal kerana biarkan ianya terjadi..Menyesal kerana aku tak pernah memberi peluang pada diri untuk merubah hidup aku. Menyesal kerana tidak menghargai seseorang. Menyesal kerana tidak mengambil peluang untuk terus hidup dengan lebih baik. Aku menyesal atas segala apa yang terjadi dimasa lalu…

Aku redha diatas segala ujian yang telah diberikan kepada aku. Ia menjadikan aku lebih kuat dalam meneruskan hidup yang penuh dengan onak dan duri.


Aku mengharapkan keredhaanMu Ya Allah………….

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign