Tuesday, January 1, 2013

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013

Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 kepada semua my buddy..

Azam tahun ni?Emm.....Oleh kerana banyak perkara yang terjadi sejak akhir-akhir ini, aku tak sempat nak berfikir tentang azam aku untuk tahun baru ni. Mungkin forward azam yang tahun lepas jer kot. Hehe..

Aku cuma mengharapkan yang terbaik untuk kehidupan aku selepas ini. Aku akan mulakan hidup baru dengan penuh bermakna tanpa mengulangi kesilapan lalu. Aku ingin berjaya dalam hidup ini dan akan cuba untuk mengubah nasib hidup aku sekeluarga...InsyaAllah!

Hari ini juga merupakan hari terakhir aku di Kelana Centre Point,Kelana Jaya. Esok aku akan start kerja ditempat baru. Sedih sangat2. Terpaksa meninggalkan busmate dan kwn2 kat sini..
Konflik antara kedua2 mr.bos aku meyebabkan aku menjadi mangsa keadaan.
Aku harap keputusan aku ini akan memberikan kehidupan yang lebih baik buat aku.
Amin!!
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nazira PinkVirus Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign